23 August 2009

Käidud, oldud

Sedakorda siis maal käidud. "Saagiks" 12 purki aedoa-tomatisalatit, 9 purki ketšupikurke ja 15 purki värvikat köögiviljahoidist. Andis ikka hakkida. Õnneks purke pesi nõudepesumasin :P Seenele kahjuks ei jõudnud. Läheme uuele katsele, siis juba koos Tõnisega, 5.-6. september.

Eile sõitsin maalt otse suguvõsa kokkutulekule. Kõigepealt käidi vana-vanaema haual, kuhu ma sel korral ei jõudnud, kuna edasi mindi Pokumaale ja mul oleks edasi-tagasi sõitmine tulnud, kui oleksin ka Põlvasse surnuaeda läinud. Seega suundusin otse Pokumaale. Ega ma seal eriti ringi vaadata saanud, kuna olin Kirkele rääkinud, et seal on mängutuba ja tal oli kohe vaja sinna minna. Kui mängutoast ära läksime, siis enam matkarajale minna ei jõudnud. Aga mis seal ikka, küllap läheme lastega sinna kunagi tagasi, kui ka Gretele pakub Poku valmistamine suurema elamuse ning ta poolteisekilomeetrise matkaraja omal jalal läbida viitsib.
Peale Pokumaad sõitis kõik see mees (ca 50 inimest) tavapärasesse kokkutulekukohta. Söödi-joodi-tutvuti. Tutvumine tuli päevakorda, kuna sel korral oli kokkutulekule kaasatud vana-vanaema ühe õe järeltulijad. Mina polnud neist kedagi varem näinud. Mu ema põlvkond ikka teadis nendest oma põlvkonna esindajaid (ja ka vanemaid), aga minu-ealisi nägid ka nemad suures jaos esimest korda. Minu meelest oli hästi tore. Ja kuigi need sugulased on väga kauged, siis ikkagi on tore teada, et nad on meile sugulased.
Kuidagi on nii kujunenud, et mina tegelen ka sugupuuga. Sel korral sai vana-vanaema õdede ja venna perede sugupuud kõvasti täiendust, kuna esindajad olid kohal. Nüüd on mul kõva töö teha, et see kõik mingisse heasse süsteemi panna, et kõigil oleks hea aru saada, kes kust ja kelle kaudu sugulane on, kes kust põlvneb :)

4 comments:

Kaire said...

Tänud, olen seda ka kunagi kergelt kiiganud, aga tookord ei süvenenud. Aga kui õigesti mäletan, siis sealt sai sugulasi otsida, aga mul nüüd inimeste nimed ja andmed olemas, vaja mingi puu moodi asi teha, et hea ülevaatlik oleks. Või pakub seal mingid skeemid ka välja?

Kaire said...

Selge, uurin asja :)

Katrin said...

Geni on jah hea asi, soovitan :)))

Kaire said...

Vaatasin seda Genit ja mees vaatas ka, aga meile ei jätnud väga head muljet. Tasuta versioon ei võimalda suurt midagi. Teil on tasuline?