08 June 2008

Redised, tomatid ja perekond


Eile korjasin peenralt esimesed redised. Maitsesid täitsa hea. Osad oli kahjuks ussitanud ka, aga see vist on üsna tavapärane, et redised ussitavad. Sellest hoolimata mingeid mürke mu aeda ei tule, ei umbrohu ega söödikute vastu.
Kuna tiigis on palju mingit koledat rohelist vetikat ja mina sealt ämbriga vett eriti võtta ei taha, on kastmine Tõnise õlule jäänud. Kui mitte igal õhtul, siis üle õhtu vähemalt tassib ta maasikatele vett. Väike vihm kuluks ära. Samas ei saa ma seda siiski ootama jääda, kurgid lähevad pottides liiga suureks. Äkki täna pärastlõunal istutan kurgid ära (lubasin küll Kirkele, et läheme täna jälle lasteaeda mängima, aga kuna Grete tekitas selleks veidi ebasobiva unerezhiimi, siis peab teiseks korraks lükkama). Veel eelmisel nädalal lubas ju selle nädala alguseks öökülma, praegu aga enam ei prognoosita. Ma olen piisavalt laisk ka, et kattelooriga jännata... seetõttu tahtsin enamvähem ära oodata, et külmi enam ei tuleks. Suvikõrvitsad kasvavad ka peaaegu olematu mulla sees ja hakkavad juba peaaegu õisi mul tuulekojas ajama.
Nädalavahetusest kah. Vend oma kahe pojaga oli meie juures ja minu ema ka. Mehed tegid tööd (pilt ka viitab sellele), Kirkel olid mängukaaslased ja ema aitas kantseldada. Väga tore oli. Teise venna naine käis oma titega ka laupäeval läbi, niiet ema kõik 5 lapselast olid mingi hetk korraga siin.
Ja veel: tomatid on õitsema läinud.

No comments: