15 May 2013

Päikseline puhkus

Puhkus on kestnud 3 päeva ja aias üksjagu tööd tehtud saanud. Nii kiirelt pole ma töölainelt kunagi varem suutnud puhkusele üle minna. Homme lähen linna ühele koosolekule, aga tundub, et see on ka viimane töine asi lähitulevikus ja õigupoolest ei juhtuks ka mitte midagi, kui ma sinna ei läheks, aga kuna lubasin minna, siis ikka lähen :)

Lõunal võtan lasteaiast lapsed ja saame kodus asjatada, kuna neil õhtul trenni pole, sest ennelõunal on tantsuklubi esinemine lasteaias. Meile sobib see väga hästi! Homme on mul plaan kurgid kasvuhoonesse ära istutada. Pärastlõunal on küll kasvuhoone täitsa palav (kaevata on pisut vaja), aga õnneks talun ma kuuma hästi, võiks öelda, et ma lausa armastan sooja ja päikest. Võiksin vabalt näiteks Hispaanias elada. Kui ettevalmistused tehtud, saab õhtul 7-8 paiku kurgid ära istutada.

Siis hakkabki aiamaale ja kasvuhoonele esimene ring peale saama. Vaid aedoa- ja avamaakurgi- ja suvikõrvitsapeenras valitseb veel tühjus. Ja maasikapeenardest ja nende vahelt oleks tarvis võililled välja kaevata. Püüan selleni jõuda reedel-laupäeva. Aa, ja siis veel peenramaa ääre lillepeenar, kuhu tuleb istutada tageetesed ja mingid üheaastased kõrrelised.

Täna me kahjuks maale ei saanud. Esmaspäeva öösel vastu teisipäeva tõusis Tõnisel mingi seletamatu palavik, mis oli kõrge ja koos metsiku nõrkusega. Täna enam palavikku ei tulnud ja nõrkus ka taandus, kuid siiski otsustasime maale mitte sõita, läheme laupäeva lõunal ja õhtul siis koju tagasi. Üksiti, kuna tuleb laupäeva päeval linna käru järele minna, saab ka Kirke ratas ostetud (mitte, et selleks käru tarvis oleks, aga nädala sees lihtsalt pole ei aega ega tahtmist sellega tegeleda), sest eelmine on talle väga väikeseks jäänud ja on pigem Gretele paras. Ja kui maalt saab saepuru ja kõdusõnnik toodud, on tarvis jälle vaarikaalused üle käia ja saab ka roosid ära istutada. Seega igavuse üle ma kurta ei saa, aga peamine on, et ma hetkel veel naudin sajaga kõige selle tegemist! Suve keskpaigaks umbes tüütab ära :) Ja siis umbes veebruaris hakkavad näpud jälle sügelema.


Mõned pildid tulpidest. Võrreldes neid pilte 4. mai postituse püsilillepeenraga, jääb vaid imestada, mida teevad 11 kevadist päeva! Nagu poleksi tegu sama peenraga.

No comments: