24 May 2013

Maasikad ja oad

Peale selle, et eile lõpetasin vaarikatega, olin veel nii übertubli, et võtsin ette ja sain ühele poole ka maasikapeenardega. Selle eest teen endale eriliselt pika pai! Ajastus oli muidugi mega, need õitsvad võililled eraldusid maapinnast päris kergesti, aga palju oli neid ikka! Vahe piltidel on "vaevumärgatav" ;)





















Oad külvasin ära täna ja kuigi öökülmaohtu ei ole, panin katteloori peale. Seesama katteloor, mis piltidel on näha tunnelitel. Tunnelite all olid mul istutatud nuikapsad ja erinevad salatid. Salatid on ägedad, sellised haruliste lehtedega, 3 või 4 erinevat, kasvuhoones on tavalist lehtsalatit ka ja siis nii kasvuhoones kui peenral jääsalatid. Mulle tavaline lehtsalat eriti ei maitse, aga need, mis ma ise ette kasvatasin ja maha istutasin, on ägedad. Ja tunnelite eest olen juba mitu aastat tänulik äiale, kes painutas paksust traadist kaared (7 tk), mida sobivass kohta nii lihtne paigaldada on ja hiljem ka eemaldada. Järgmisel nädalal kasutan neid suvikõrvitsatel ja kurkidel, kui neid õue istutama hakkan.

No comments: