13 May 2013

Jõudsin ära oodata - puhkus :D

Võttis aega, mis võttis, aga kätte ta jõudis - mu puhkus! Nii-nii tore! Eks ta oleks muidugi ka siis kätte jõudnud, kui ma teda nii väga oodanud ei oleks, aeg läheb ikka omasoodu :)

Ees ootab palju koduseid toimetamisi - aiatöödest on veel istutada kurgid, jääsalatid, kaalikad, suvikõrvitsad ja roosid, külvata veidi peeti, maha panna sibulad ja aedoad. Korrastada paar väikest lillepeenart, sibullilledele väetis panna. Ja siis varsti sellise sooja ja vihma juures tuleb rohima hakata :) Ahjaa, kui plaan saab teoks, läheme kolmapäeval maale saepuru ja kõdusõnniku järele, mida aeda ja kasvuhoonesse tarvis oleks.

Toas tahaks laste riideid sorteerida ja ümber paigutada, ehk ka õmmelda, aga eks näis, millal ja mida jõuab. Kõigepealt alustan logelemisega, sest see tähtis töö tahab samuti tegemist!

Alustasin ka jälle homöopaatiakursusel osalemisega. Viimati olid sedalaadi kursused Tartus aastal 2006-2007, kui Kirkega kodus olin. Vahepeal tükk tühja maad ja nüüd taaskord. Mulle sobib :) Alustatakse küll A ja O-st, milles minu jaoks midagi uut pole, aga ega väike meenutus mööda külge maha ka jookse.

No comments: