04 April 2011

Tööjaotus ;)

Sel nädalavahetusel oli meil tööjaotus - mina olin Tallinnas, kõigepealt laupäeval kooride maskiballil ja pühapäeval lauluproovis; lapsed olid minu ema juures ja mees lõpetas kööki plaatide panemise. Kõige väsinumalt jõudsin koju muidugi mina :D

Lapsed on juba asjalikud ja otseloomulikult peavad end vanavanemate juures viisakalt üleval, magavad hästi jmt. Kodus on nad erilised ninatargad ja igale mu palvele tuleb 10 vastuväidet. Vahel tahaks niiväga, et palve (või kui palvele ei reageerita, siis korraldus ;) täidetaks vastuvaidlemata ja vastuargumentideta, aga nad lihtsalt on sellised oma arvamusega tütarlapsed, mis iseenesest on tore, ainult et lapsevanematele pisut väsitav. Nad lihtsalt ei taha veel tunnistada, et on asju, mis tuleb nagunii ära teha, isegi kui kulutada enne seda enda ja emme-issi aega vastuvaidlemisele. Emme-issi tahtmine jääb nagunii peale. Aga vaielda on vaja.

Köögi pilt tuleb siis, kui ka silikoon saab lõplikult pandud ja pliidi taha kõrgendus tagasi paigaldatud. Ühesõnaga, kui kõik on valmis. Küll aga võib mu abikaasa blogist leida pilte meie viiest siseuksest. Kuna tal on selle kohta pikk ja põhjalik postitus, ei hakka ma ümberjutustust tegema, kel huvi, võib vaadata: www.toniskask.com.

No comments: