11 May 2009

Trill-trall...


... käib juba alates kolmapäevast. Siis oli mul meeldiv võimalus kohata gümnaasiumiaegseid klassiõdesid. Neljapäeval komandeeriti linna mu ema, kes täitis tähtsat "sünnituskiirabi" ülesannet, st hoidis vennapoega, kui noored haiglas tütre ilmaletoomisega ametis olid. Reedel maandus ema meil, kuna laupäeval pidasime maha Tõnise 30. sünnipäeva ja pühapäeval käisime Taagepera lossis emadepäeva tähistamas. Emal olid kõik 4 last ja 6 lapselast (jah, ka see 2,5-päevane) kohal. Ilus päev oli. Vennad andsid seal ka kontserdi, mina seda kuulama ei jäänud, aga ema küll.

Tõnisele toodi sünnipäevaks hulk puid-põõsaid-lilli, mis istutusjärge ootavad. Mõned saab ära istutada sõltumata mullaplaneerimise lõpetamisest (nt õunapuu, Kuldreneti), aga osade kohad eeldavad, et muru-mullatöödega oleks valmis. Samas pole ma ju peaaegu üldse välja jõudnudki. Aiamaal tegelikult said iirised, astrid ja pooled gladioolid maha istutatud. Eks näeb, kas täna öösel külma tuleb, kattelooritama ma neid minna i viitsinud - piinlik lugu :P

No comments: