31 May 2009

Skeemid

Laupäeval tekitasime jällekord tõsise skeemi (ikka seetõttu, et minul vaja oma ja mehel oma asju ajada :P)
Kuna neljapäeval niitis lapsi tabanud kõhuviirus maha ka mehe, siis ei julenud ta reedel kuuskede järele sõita. Nii otsustasime, et laupäeva hommikul saavad naised (st mina, mu ema ja tüdrukud) linnas turul käia (hoolimata rattarallist, mille tõttu liiklus linnas oluliselt häiritud oli) ning lõunaks mees vaatab, kas ta on sellises konditsioonis, et on mõtet maale minna. Laupäeva lõunaks selgus, et ta ikka võtab selle ette. Skeem oli siis järgmine: mind viidi Nõuni, kust oli start Juminda poolsaarele sünnipäeva tähistama, ise ta sõitis edasi maale. Kirke oli mehel kaasas ning Grete jäi minu emaga koduvalvuriks.

Gretele oli see esimene ööpäev, kus ta mõlemast vanemast eemal oli. Nii tore, et neil mu emaga hästi sujus. Aegajalt ta küll käis kõik toad läbi ja ootas nukralt ukse juures, aga lasteaia-pedagoogist vanaema suutis need olukorrad kiirelt lahendada. Peab mainima, et Kirke on 2a4kuud vanem, aga polegi nii "pikalt" mõlemast vanemast eemal olnud. Too kord, kui ta öö mu emaga vanaema juures oli, siis viisin neid sinna kell 6 õhtul ja järel olin kell 8 hommikul.
Kirke jällegi on eriti suur sõber vanaisaga, seetõttu ta ka maale kaasa pakitud sai.

Pühapäeval jõudsid meile kõige enne peo võõrustajad - pidasime meie kodus venna pere katsikut. Meie tulime selleks ajaks, kui külalised kutsutud olid ;)

No comments: