22 May 2009

Hakkab looma


Saime murukülviga ühele poole (pisut on maja otsas veel tegemata, aga kogu majatagune on valmis). See juhtus juba esmaspäeval, 18. mail, just enne teisipäevast vihma. Olime jube rahul endaga!

Teisipäeval kimasime maale, nimetagem seda kuusetripiks. Tõnis kaevas liinialustelt välja 350 kuusetaime heki tarbeks. Muideks, see kõik on täiesti seaduslik ja lubatud. Kohalik metsnik nägi teda ja juhatas isegi paremaid kohti kätte :)

Mis siis veel: enne maaleminekut (17.05) said pottidesse idanema ka kurgid, mis on möödunud 4 päevaga kenasti üles tulnud. Ämma juures panime karpidesse idanema lilli - täidisõielise kressi ja topeltõiega saialille. Mingi lill oli veel, aga hetkel ei meenu. Ämm on mul oma pika elu jooksul aru saanud, et tal pole kuigi "rohelised näpud", et tema külvatud seemned ei idane, seega lasi ta mul külvata. Nad äiaga on varemgi maininud, et mul olla rohelised näpud. Ei tea, ise ei oska hinnata.

Ahjaa, ka jasmiin ja juudapuulehik on istutatud. Roosid ootavad endiselt peenart, aga ma pole kindel, et ma sel nädalal (loe, enne mai lõppu :P) selleni jõuan. Tõin maalt veel ka nartsisse ja hunniku küüslauke, mis vajavad mahapanemist. Lisaks olen homme peaaegu kogu päeva ja ülehomme pool päeva ära ja Gretel on mingi imelik väike palavik... Loodan, et homseks taandub.

No comments: