02 January 2011

Lilleline aasta algus

Tere ja HEAD UUT AASTAT KÕIGILE!
Meie aastavahetus oli rahulik, ent rahvusvaheline. Nimelt on mu abikaasa õe kaaslane prantslane ja olime koos nendega abikaasa
vanemate juures. Lastel oli luba aastavahetus ära oodata, kuna nad olid päeval ka natuke maganud, olid nad väga vaprad ja pidasid end hästi üleval. Oma osa ilmselt oli ka viimastel päkapikkudel, kes olid kuuse alla hulganisti kingitusi toonud. Kirke oli jagaja rollis ja iga oma paki eest luges ausalt luuletuse või laulis. Ka Grete luges 2 luuletust. Täiskasvanud luuletusi ega laule ei esitanud :)

Miks aga lilleline aasta algus? Seda sellepärast, et mu 8-st orhideest on 7 just praegu täies õies. Mulle orhideed väga meeldivad. Nad pole ka väga nõudlikud (eriti just kuukingad). Kaheksas orhidee peaks õide puhkema kuu jooksul. Kuna see on üks viimastest, mis mulle kingitud on, siis olen ta õisi näinud vaid korra, aga ta on vist üks mu lemmikutest, sest ta on tumelilla. Pildid pole just parimad, aga mingit aimu nendest saab.



No comments: