06 January 2011

Puhkuseplaanid

Täna potsatas mu postkasti kiri, et tuleb teada anda oma puhkuse aeg. Kuna mina enne 20. juulit puhkama jääda ei saa (kuna (välis)üliõpilaste vastuvõtt kestab nii kaua), oli meil mehega juba varem kokku lepitud, et tema võtab puhkuse juuli algusest. Juuli viimase nädala puhkame koos (siis toimub ka meie iga-aastane telkimine) ja minu suvepuhkus lõppeb siis 21. augustil. Seega suvesse jääb mul puhkust täpselt 4 nädalat. Aga kuna mul on saada 6 nädalat, siis planeerisin puhkuse ka aprilli lõppu (25.04-01.05), mil on hea aeg aiatöödega tegeleda ning analoogiliselt eelmise aastaga aasta lõppu, jõulude ja uue aasta vahele (27.12-01.01.2012). Nii saavad lapsed suvel 2 kuud kodus olla ja täiendavalt 2 nädalat, kui mul puhkus on. Rohkem me neile kahjuks lasteaiavabadust tagada ei saa. Mitte, et nad lasteaeda minna ei tahaks, aga kui neil on valida, eelistavad nad alati koju jääda, mis on iseenesest armas. Nüüd, kui nad on peale "jõuluvaheaega" ligi nädala lasteaias käinud, hakkab ka puhkusest tingitud üleväsimus üle minema. Aasta lõpus oli meil palju käimisi ja suhtlemist, lõunauinakud jäid tihtipeale vahele ja ööunigi oli tsipa lühem. Nad olid küll tublid, kuid siiski oli märgata, et olid veidi üleväsinud. Lasteaias magavad lõunati kenasti ja õhtuti oleme ka sel nädalal nad varem magama kupatanud (st pool 10, tavapärase 10 asemel).

No comments: