31 May 2010

Appi, kui kiire on

Ma isegi ei mäleta enam, millal ma midagi vahepeal teinud olen. Ühel reedel, 21.05, oli mõlemal pliksil lasteaias kevadpidu. Gretel ei olnud kohe üldse peotuju ja tema tusatses terve peo, ilmselt oli põhjuseks poolelijäänud uni ja sügelevad sääsehammustused. Kirke korraldas peale Grete pidu (mida ta vaatama kaasa võtsime, kokkuleppega, et pärast läheb kenasti oma rühma tagasi), korraliku skandaali. Võttis endale pähe, et tema võtab peoriided seljast ära ja läheme ära koju, et tema ei tahagi oma peole minna. Meie aga ei andnud alla, saatsime ta oma rühma (kus ta oma kappi istuma läks) ja kui 15 minuti pärast tema pidu algas, oli meie heatujuline laps tagasi, kõike ilusti ja suure rõõmuga kaasa tegemas. Ainult valge peopluus (mille ta ise oli eelmisel päeval välja valinud), oli roosa topiga asendunud, mis tal päeval seljas oli olnud. Õnneks sobis see seelikuga kokku ja ei riivanud silma.

Peale pidusid nädalavaehtusel sai peenart kaevatud ja mingi hetk sinna ka aedoad maha külvatud (kui mu mälu mind ei peta, oli see kuupäev 25.05).

Laste pidudest järgmisel reedel (28.05) käisime minu risti- ja üksiti vennapoja lasteaia lõpetamisel. Lasteaia peole said minna vaid vanemad ja vana-vanemad, aga kodune aiapidu peale seda oli samuti meeleolukas ja koju jõudsime lõpuks alles kell pool 1, kui ka mu ema oli oma koju ära transporditud. Laupäeval asjatasin jälle veidike aias, kaevasin taaskord peenart ja istutasin sinna brokkoli taimed. Kas nad mulle ka pead kasvatavad, selgub järgneva paari kuu jooksul. Nüüd mul ongi veel jäänud kaevata peenar suvikõrvitsatele ja 2 maasikapeenart. Selle kõik loodan alanud nädalal valmis jõuda, kuna mul on kolmapäevast reedeni puhkus ja kodune nädalavahetus kohe sinna otsa.

Eile, 30.05, olime naiskooriga Tallinnas Vana Raadiomaja stuudios Kristo "Vaikuse laulu" linti laulmas. See oli minu jaoks esmakordslet lindistada päris stuudios. Varem olen teise naiskooriga lindistanud varasema Õpetajate Seminari saalis, aga see on hoopis teine asi. Valitses hästi töine, samas rõõmus meeleolu. Mingeid kõrvalisi mõtteid polnud, isegi ilus ilm ei paistnud stuudiosse ;) Teos sai linti kiiremini kui keegi lootnud oli, seetõttu võeti ette ka koori moto lintilaulmine ja ka see oli tehtud enne, kui meil stuudio aeg otsa lõppes. Loomulikult olid kõik õnnelikud, kui ligi 2 tundi varem kodu poole teele saime asuda.



No comments: