01 June 2010

Puhkus

Nii, nüüd ma puhkan :)
3 tööpäeva küll, aga asi seegi. Tegelikult pole mingit hullu väsimust, kui toimetad iga päev oma toimetusi ja kõik sujub. Aga kui lased pähe mõtte, et homme hakkab puhkus, ma täna ei viitsi midagi teha, siis tuleb logelemine iseenesest :D Aga vahel on logeleda ka vaja.

Homme hakkan asjalikuks, sest 3 päeva (kolmapäev-neljapäev-reede) on nii tihedalt tegemisi-toimetamisi täis planeeritud, et logelemise aega lihtsalt pole.

Aa, aga puhkus on mul hoopis selle tõttu, et järgneva 6 nädala lapsehoidjad (ema, ämm, abikaasa õde ja sõbranna) peavad veel tööl/ koolis käima... aga lapsed on juba eilsest kodus. Lasteaias pandi rühmad kokku ja see oli minu soov, et nad ei peaks võõraste kasvatajatega ja võõraste lastega kokku trehvama. Pole oma otsust kahetsenud :)
Sügisel peab Grete nagunii uute kasvatajate ja suurenenud rühmaga harjuma ja Kirke ilmselt samuti suurenenud rühmaga, kasvatajad jäävad küll kõigi eelduste kohaselt samaks, aga kindel on kõik alles siis, kui 24. august kätte jõuab. Just nii pika puhkuse saavad meie lapsed. Minu pikem puhkus hakkab 15. juulil ja abikaasal 26. juulil.

No comments: