17 May 2010

Kasvuhoone valmis

Tänan siinkohal ametlikult ilmataati, kes meie vastu nii armuline oli ja lasi laupäeval-pühapäeval õues toimetada. Selle tulemusena on meil muld kasvuhoonesse veetud, kasvuhoonele kile peale pandud ja veidi istutustöidki tehtud (õue tageetesed ja kaalikad, tuulekojas lõvilõuad pikeeritud).

Mitmed inimesed rääkisid, et kaalikad ei taha istutamist (eelistavad külvamist ja harvendamist), et juur saab kahjustada ja siis ei saa enam korralikku saaki. Teised jälle rääkisid, et nad on varemgi istutanud ja pole kaalikast ilma jäänud. Igatahes ma nüüd otsustasin proovida - kuna ema nii sobivalt laupäeva hommikul bussi pealt tuli ja turule läks, palusin tal 25 kaalikataime tuua ja maha nad istutatud said (kogu see taimevärk tuli sellest, et kui reedel kaalikaid külvama tahtsin hakata, ei leidnud ma varem ostetud seemnepakki üles). Kahel eelneval aastal olen ma kaalikad külvanud ja erilist saaki saanud pole. Kui nüüd ka ei saa, siis pole ju vahet, aga kui saab, siis istutan teine kordki :D

Kasvuhoone kallal on abikaasal veel mõned nokitsemise tööd, enne kui saan sinna taimi istutama hakata. Mina saan seni kiiremaid kaevetöid edasi teha, kui vaid ilmataat armulik edasi oleks.

1 comment:

Kaire said...

On jah suur, sest ca kolmandik kuni pool on mõeldud viinamarjade jaoks (seda on pildilt näha ka: see osa, kus muru vastas on puit, on kurgi-tomati pool ja see, kus on kile, sinna lähevad viinamarjad :).