02 December 2009

Ahi

Täna lõppes meie aasta ja seitse kuud kestnud ahjuta elu. Nüüd on mul köögis (pliidi all) udupeen siinide ja pürolüüsiga integreeritav ahi :P No meie majas on nii, et igasugu tehnika (sh köögitehnika) valib mees ja talle juba igatsugu vidinad meeldivad. Kui see teda õnnelikuks teeb, miks mitte ;) Ahi on nagu pliitki AEG/ Electroluxilt.
Homme hakkan muffineid tegema, mis sest, et ma neid eales teinud pole. Siis pidime veel ahjukana või ahjuliha tegema ja miks mitte ka ahjukartuleid... ma usun, et meie menüü on nüüd mõnda aega suht ahjukeskne :) Ja kunagi ammu ma mõtlesin, et kui mu lapsed kasvavad, siis õpin ahjus saiavormi tegema, endale see mulle lapsepõlves väga maitses... Kahjuks on varemgi juhtunud, et mõtte ja teo vahel jääb tükk tühja maad, aga ma vähemalt püüan.
Muide, mis õmblemisse puutub, siis ma olen täitsa tubli olnud - laste mängutoa külgkardinad panin täna ette ja Kirke "lepatriinu-seelik" on ka valmis. Kusjuures üle pika aja olen ise tehtuga täitsa rahul :) Tüllkardina tahaks ka homme-ülehomme valmis teha ja ette riputada, sest laupäeva pärastlõunal olen ema juures ja pühapäeva hommikul külastab meid Eesti üks tuntumaid feng-shui eksperte. Huviga juba ootan, mida ta räägib :)

No comments: