22 December 2008

Naised on vaprad!

Nimelt, kui Tõnist oli tabanud laste palavikuviirus ja tal väga halb olla oli (seda enam, et ta nädalavahetusel vanemate juures väga õnnetult kukkus ja selle tõttu nii jalg kui ribid valusad olid), leidis ta, et naistel on ikka palju kergem haige olla kui meestel. Kui selle avalduse peale talle üllatunud silmadega otsa vaatasin, siis ütles ta: " Sellepärast, et teie olete palju vapramad!" Nojah, siis mul läkski meelest ära, et ma pole jälle kaks ööd põhimõtteliselt magada saanud, et mul kurk ja pea valutavad ja olemine pole just parim. Aga naised on ju vaprad! Ja kuigi mul oli kindel plaan kell 11 magama minna (kuna arvasin, et Tõnis on nagunii üleval, sest ta magas ca viiest poole seitsmeni lõunaund), siis tabasin end kell pool 1 Kirkele rääkimast, et nüüd emme läheb ära magama, sest õde jälle trallitab, et kui ta ära väsib, eks jäägu siis ka magama, seni võib voodis tasakesi oma nukkudele unejuttu ette lugeda :) (Kirke oli sellisel kellaajal veel üleval, kuna maalt tulles jäi ta 15.15 autos magama ja ärkas "lõunaunest" pool 7 õhtul :) Ja kuna tal on lasteaiast pühade tõttu 2 nädalat puhkust, ei ole ma eriti varmas temaga ka režiimitama. Täna üritame lõunauneta hakkama saada, siis peaks ööuni 9 paiku saabuma.

No comments: