28 December 2008

Haiglased jõulud


Eiei, mitte jõulud kui sellised pole "haige" nähtus. Hoopis meie Tõnisega olime vahetult enne jõule ja veel ka jõulupühade ajal haiged. Ma ei mäletagi, millal ma nii haige viimati olin. Kurguvalu, mis sundis lausa valuvaigistit võtma, kuna see ajas valu ka kõrvadesse, lisaks veel peavalu ja palavik. Nohu sealjuures oli selline (varem pole ma seda kunagi kogenud), et ninast midagi ei väljunud, nina polnud ka kinni, vaid kogu pea kumises ja ollus vajus aegamööda kurku, eriti öösel, tekitades kurku takistuse ja neelamine oli oioi kui valus. Jube nõme igatahes oli. Tahtsingi meheõe käest uurida, et mis see on, mis pea valutama ajab (ma ei mõtle siin olukorda, kus pea haige on, eksole). Ta õpib farmatseudiks ja ilmselt oskab seda seletada, mis keemilised-füüsikalised või muud protsessid sel ajal toimuvad, kui haiguse ajal pea valutab...
Aga muidu olid esimesed jõulud OMA KODUS toredad. Jõululaupäeva veetsime isekeskis, esimesel jõulupühal oli maja rahvast täis (mu vennad peredega ja ema). Teisel jõulupühal andis endast märku mehe lapsepõlvesõber, keda mees polnud 5 aastat näinud, 27.12 jällegi sain mina kokku põhikooli-aegse klassiõega, kes elab hetkel veel Londonis, kuid mõne kuu pärast juba LA-sse kolib ning 28.12 käisin lastega vanaema juures Haanjas. Nii tihedaid pühi ausalt öeldes ei mäletagi viimasest ajast. Aga juba ülehomme ootab ees sõit aastavahetuseks ämma-äia poole :)

No comments: