10 December 2008

11.12.2008

Sel kuupäeval lõppevad mu 10 aastat tagasi väljastatud juhiload. Mhmh, ma olen juba üle 5 aasta uut nime kandnud, aga need on endiselt Matsoni nimega :P Alguses ootasin, et mõne aja pärast hakatakse uusi eurolubasid väljastama ja siis läks kiire üle...
Uued load on valmis, alates 28.11-st, aga oh häda, pole saanud järele minna. Ja järele tuleb minna ise, isegi mitte abikaasale neid ei väljastata, ei aita ei volitus, abielutunnistus ega muud toredad paberid.
Kui nüüd Grete vähegi kosub (eile õhtust enam palavikku pole, kui täna-homme toas püsime ja muud häda ei ilmne), saan ehk reede hommikul Tõnisega linna minna ja ära käia. Linnas oleks tarvis ka mitmes poes käia. Nüüd saan ma aru küll, kui palju asju linnas elades siiski titt kärus aetud sai. Nüüd tuleb selleks alati sõit planeerida, aegu klapitada, võimalusel ka lapsehoidja hankida, sest kahe lapsega pole mingi poeskäik. Nendega võib sipsti toidupoes ära käia, aga kui vaja miskit vaadata, siis - tänan ei! Samas, Loodusperre on mul vaja just koos Gretega minna, et talle meriinovillast kombet enne ostu selga proovida.

No comments: