26 October 2017

17.10, puhkepäev ja tähevaatluse teine katse

See päev oli Tiina perel ärasõidupäev ja meil shoppamise päev. Kuna aga nende lennuk läks alles õhtul kell 5, tulid nad hommikul veel meie juurde basseini (koos pagasiga). Nemad reisisid vaid käsipagasiga - ulme minu jaoks :) Lapsed lustisid 10-12 basseinis ja kui tuli poja uneaeg, sättisime meie end linna peale, nemad läksid sööma ja siis ära lennujaama.

Minul oli eesmärgiks leida omale tore ehe. On ju Tenerife kuulus ka oma pärlite poolest. Mis mind imestama pani, oli see, et Puerto Coloni rannapromenaadil polnud ühtegi ehtepoodi. Ühes kaubanduskeskuses käisime ka, seal ka polnud Tenerife Pearli poodi. Hiljem saime teada, et veidi teiselepoole jalutades oleksime selle poe ka leidnud, aga siis polnud enam aega. Kruusi, mida ka soovisin, leidsin. Nimelt otsustasin eelmisel aastal, et igalt soojalt maalt, kuhu me sattume, toon omale kohvikruusi. Sel aastal läks õnnetuseks sedasi, et alles kodus avasasin kruusi alt lugedes, et kasutada ainult dekoratiivsel eesmärgil. Olin päris õnnetu ja Tõnis ka, sest ostsime analoogsed kruusid :( Oma Küprose-kruusi kasutan igapäevaselt.
Ehted on aga rohkem nagu sünnipäevakingitus sugulastelt, kes mulle septembris raha kinkisid. Niisiis kuna ma ehtepoodi õigel ajal ei leidnud, mõtlesin, et eks siis ostan Eestist midagi, mis seal ikka. Lapsed shoppasid ka oma shoppamised ära, tegime veel paar pilti rannapromenaadil ja läksime sööma. Ent järgmisel päeval lennujaamas ei jätnud ma ikka veel jonni, tundus kuidagi ebaloogiline, et lennujaamas Tenerife Pearli poodi pole. No ja oligi, mitte suur, aga olemas. Sealt sain omale mälestuse Tenerifelt ühendatuna sünnipäevakingiga :) Aitäh kinkijatele!

linnutee
Sel õhtul startasid ju Tõnis ja piigad uuesti ka tähevaatlusele. Kirke ületas end, kui läks ikkagi kaasa, kuigi eelmisel korral tuli ta mägedest tagasi kõrvavaluga. Tema on  meil ainuke, kellel ka lennukis tikuvad kõrvad valutama hakkama, teistel lähevad vahepeal lukku, aga lausa valutama ei hakka. Väikesed ei teinud tõusudel ja laskumistel üldse teist nägu, neil poleks nagu miskit tunda. Teisel katsel said tähed vaadatud. Tõnisele hakkas tähtede pildistamine lausa meeldima :) Lapsed olid veidi kurvad, et just tol õhtul kuud näha polnud, kust pidi Tenerife-nimelist mäeahelikku näidatama, kuid üldises plaanis jäid ikkagi rahule, sest oli põnev.

Tagantjärele tarkusena võib öelda, et selliseid lebopäevi nagu viimane, oleks võinud rohkem olla, aga kuidagi ei raatsinud kuskile minemata jätta. Meie (täiskasvanute) poolest oleks võinud olemata olla veepargid, aga need olid suurematele lastele reisi parim osa, Loro meeldis kõigile, samuti ookeanisõit. Tähevaatlus ja saaretuur olid huvitavad.
Järgmise aastas kontekstis mõtlesime, et oleks ratsionaalne võtta hotell koos veepargiosaga, saavad suured lustida, väiksed ka, kui neile peaks see vahepeal meeldima hakkama ja ise saab veidi rohkem lebotada. Ei pea eraldi kuskile selleks sõitma :D Ja siis nt kaheks päevaks võtaks rendiauto ja käiks vaataks midagi. Ilmselt kui osutub võimalikuks minna, siis on valikuks Kreeta vm Kreeka saar, aga eks aeg annab arutust.

18.10 oli tagasisõidu päev. Õnneks sel korral tangiti lennuk korralikult täis ja lennuaeg oli 6 tundi ja 10 minutit. Lennujaama jõudsime juba 3 tundi enne lendu, tegime Burger Kingis lõuna ja peatselt juba saigi lennukisse, kus poja peagi unele sättis ja kuuest tunnist ligemale 2 ja pool maha magas. Maandusime Eesti aja järgi kell pool 11 õhtul ja peale 11 Tallinn-Tartu maantel olid väikesed taas unes. Suurtele pakkusin võimalust neljapäeval koju puhkama jääda, aga nemad tahtsid hirmsasti kooli, läksid siis :)
Selline tore-väsitav-seiklusrikas reis sel korral :)