23 March 2016

Istutuspäev

Erinevad kirsstomatid
Täna oli suuremat sorti istutamispäev. Eraldi pottidesse said teise külvi tomatid, nö suvidaaliad (külvatakse seemnest ja üldjuhul ei talvitata), siis veel mõned hiljem idanenud petuuniad, ämmale lõvilõuad, mis endast üle jäid ning mulda 5 daaliajuurt. Need daaliad talvitusid mul äia töötoas :) Sügisel sinna, kevadel tagasi. 2 suurt juurt jäid täiesti lammutamata, sest mul poleks füüsiliselt rohkem põõsaid kuskile istutada. Lisaks sellele olid nad ka kõik ühesugused oranžid. Mulle daaliad väga-väga meeldivad, aga isegi kui mul oleks ruumi neid rohkem kuskile panna, siis ma eelistaks osta juurde erinavid, mitte panna palju ühesuguseid, sest nende valik on kevadeti meeletu - üks ilusam kui teine, parem on mitte nende riiulite vahel kõndida, kus neid juurikaid müüakse :)
Suvedaaliad
Üle talve hoitud daaliad


No comments: