23 October 2012

Harjutused sabale

... sujuvad hästi. Juba suudan istuda ligemale 3 tundi (vajadusel). Proovisin, kui käisid külalised!
Nüüdseks on mu igapäevasteks tegevusteks lõuna ajal jalgsi lastel järelkäimine ning 3-4 korda nädalas madala pulsiga trenn crosstraineril. Crosstrainer saabus meie majja kuskil kevadel. Olin üsna veendunud, et mina ei hakka selle peal mitte kunagi trenni tegema, sest see on tüütu ja nõme. Praegu aga näen, et see on mugav ja tore. Ei ole tarvis kuskile eraldi minna ja saab vabalt aega valida, eriti veel juhul, kui ei tea ka, kas ja kui palju üldse jaksad/ saad trenni teha. Igav natuke küll, aga kuna ta on meil elutoas, saab telekast midagi meelepärast käima panna ja aeg läheb kiiresti. Ongi hea põhjus teleka vaatamiseks! Aga teen ikka päeva jooksul üksjagu "puhkepause" pikali diivanil ka.

Kahjuks (või õnneks) ilmnes, et inglise keele tunde mul sel nädalal koolivaheaja tõttu ei toimu, seega sel põhjusel mul linna asja ei ole, kuid kuna talv hiilib ligi ja lastele oli pisut talvevarustust tarvis, käisin täna hommikul shoppamas. Oli päris tore üle pika aja! Reedel on tarvis ka linnas käia, et nädalavahetuse pidustusteks veidi toidukraami varuda. Aga et ma tassida ei või, ei lähe ma siis üksi.

Kirke sai reedel oma esimese tunnistuse. Ma ausalt öeldes ei teadnudki, et ka muusikakooli eelklassis tunnistuse saab. Vahva, eriti kui kõik hinded väga head on. Ja sel ajal, kui Kirke muusikakoolis on, mängib Grete kodus kooli:

No comments: