13 July 2011

Esimesed hoidised tehtud

Möödunud nädalavahetusel ei jäänud mul enam muud üle, kui hakata köögivilju hoidistama. Mõtlesin küll, et enne puhkust sellega ei tegele, aga kui kahe päeva jooksul tuli kasvuhoonest ligi 15 liitrit kurke ära korjata ja suvikõrvitsaid jäi ka peale söömist ja jagamist veel 4 tk üle, olin suhteliselt fakti ette seatud :)

Nüüd on mul siis 6,7 liitrit marineeritud kurke ja 3,7 liitrid marineeritud suvikõrvitsaid. Neid viimaseid pole ma varem teinud. Eelmisel aastal tegin suvikõrvitsaga köögiviljade segasalatit, aga seda ei saanud nädalavahetusel veel teha, sest porgandid pole veel piisavalt suured ja poest/ turult ei hakka ju ka ostma, kui enda jaod kasvavad. Suvikõrvitsaid tuleb nagunii veel ja veel ja veel... Eilegi sai üks jälle risoto sisse, täna tõin ühe töökaaslasele ja viimase viin õhtul vanaemale. Ja mõne päeva pärast on neid jälle samapalju :D
Enne
Pärast















Värskeid hapukurke sööme ka isukalt, eile panin hakkama neljanda 3-liitrise purgi, täna hommikul olid juba väga-väga head - nii kiire hapnemise nipp on selles, et üht soolvett saab kasutada mitu korda, kui sellele vaid veidi soola lisada. Mul sai kohe esimene soolvesi väga hea ja nii ongi kõik 4 korda kurgid olemasolevasse soolvette läinud. Vahel imestan, et kuidas küüslaugu maitse sealt otsa ei saa, aga siiani pole saanud :D

Vaarikad on ka valmis, samuti esimesed mustsõstrad; kaalikad on juba piisavalt suured, et nendega maiustada, viinamarjatomatid on eriti magusad... ja gladioolid õitsevad juba juuli algusest saadik...Mõnus :)

No comments: