17 June 2011

Suvevaheaeg

Täna lõppes lastel lasteaiahooaeg ja ees ootab kahekuine suvepuhkus. Nad ei jõudnud viimaseid päevi ära lugeda. Kui õhtul neile järele läksime, siis jooksid vastu ja küsisid, kas nüüd hakkab suvepuhkus? Kuna Tõnisel on puhkuseni veel 2 nädalat (ja mul 5), siis järelejäänud tööpäevadel aitab meid minu ema, kes tuleb meile 21- 22.06 ja siis uuesti 27.06-1.07. Jaanide ajal on mees ja lapsed mehe vanemate juures, mina Leedus laulupeol. Mitmed inimesed on imestanud, et sedasi jaanipäevaks perest eemale sõidan. Ma ise ei näe selles midagi imelikku. Pigem jätaks ma minemata, kui kellelgil oleks sünnipäev, pulm või matus.

Lastele on lubatud, et puhkusel saavad nad ilusate ilmadega rannas käia (õnneks nad üle tunni eriti olla ei viitsi), samuti läheme Tartusse laevaga sõitma ja  kuna nad on soovi avaldanud minna jälle rongiga sõitma, siis ka seda pole keeruline korraldada :P Kindlasti mahub puhkuse sisse traditsiooniline perede telkimine juuli lõpus. Ülejäänud käigud-tegevused selguvad käigupealt.

No comments: