13 June 2011

Suitsusaun ja tünnisaun

Laupäeva õhtul, peale kiirelt kulgevat, ent eriti palavat Põlvas aset leidnud Peipsiäärsete maakondade laulupidu, avanes mul võimalus mõnuleda esmalt suitsusaunas ja seejärel peale väikest einet tünnisaunas. Oli väga mõnus. Ma olen üldse suur sauna austaja ja kuna kodus on hetkel aurusaun rivist väljas, oli kogu õhtu eriti nauditav. Ma üldse ei hakka rääkimagi, kui maitsev oli kuumas tünnisaunas istudes külm arbuus...

Lastega sai ka nädalavahetusel esimesed rannaskäigud tehtud. Õnneks nad varem ei küsinud, aga kuna lasteaias teised ju kõik käivad, ei pääsenud enam ka meie. Laupäeva hommikul tegime kiire treti Nõo järve äärde ja pühapäeva hommikul Elva järve äärde. Meie oleme hommikuinimesed, kell 9 ujuma minna pole mingi probleem (õigemini lapsed ja mees ujusid ja mina vaatasin, mulle ei meeldi ujuda, ma olen pigem päevitaja :D). Laupäeva hommikul läksin hoopis rattaga sõitma seniks, kuni nemad ujusid. Nüüd läksid ilmad koledaks (ujumise jaoks). Samas nädalake vihmasid kuluvad ära, aga siis võiks küll jälle ilusaks minna, eriti nädalavahetustel!

No comments: