19 April 2010

Põhiliselt lilledest

Aias on saanud väheke maad kaevata ja tuulekotta ridamisi lilli külvatud. Petuuniad, kui kõige varem külvatud lilled, on ka esimest korda pikeeritud ja järgmisel õiepäeval (peaks uuel nädalavahetusel olema), istutan nad teist korda ümber. Selleks pean mõni päev Bauhofist läbi käima, et suuremaid potte tuua. Siisi veel on end ilmutanud põõsasastrid, mille ilmselt ka varsti ära pikeerin. Veel on karpides Hollandi iiris, lõvilõug, suvifloks ja tagetes (kolm viimast külvasin alles eile, seega nende pikeerimiseni läheb aega :P). Hollandi iiriseid õnneks pikeerida vaja pole.

Daaliad kasvavad ja õitsevad omasoodu, tomatid on eriti ilusad, paprikad kiratseva miskipärast, vaid üks on ilus. Hea, et ma sel aastal kurke ei pea ise kasvatama, sest tuulekotta suurt miskit enam juurde ei mahu. Juba mõtlesingi, et kuhu ma kõik need lilled panen, kui nad ära pikeerin. Kuid ma olen täiesti veendunud, et küll ma midagi välja mõtlen.

Lupiinid on endiselt õue külvamata, sest ilmad on suht jahedad olnud, aga järgmisel õiepäeval saavad kindlasti needki ära külvatud. Ja kui nädala sees õhtuti vähegi talutavat ilma on ja saab lastega peale tööpäeva õues olla, hakkan redise-salati-tilli-sibula peenart kaevama :) Järgmisel nädalavahetusel on plaan ka kasvuhoonele kile peale panna. Hetkel pole teada, et keegi appi tuleks, ju me siis kahekesi pusime :D

No comments: