24 January 2010

Uus nädal tuleb kõike muud kui kodune. Kuna mees on esmaspäevast kolmapäevani töö asjus Poolas, lähen mina esmaspäeva pärastlõunal ema juurde, sest mulle ei meeldi üksi kodus olla. Kolmapäeva lõunal naasen maalt, et reedel sinna tagasi sõita. Sedakorda jäävad lapsed laupäevaks-pühapäevaks emaga. Ise väisan laululaagrit. Ööseks sõidan küll ema juurde tagasi, kuna laulmine on seal lähedal. Selline tore nädal koos emaga.

Tellisin eelmisel nädalal Raasika lõngavabrikust täitsa villast lõnga ja hakkasin õlasalli kuduma :P Ma tegelikult suhtun villasesst natuke skeptiliselt, sest see "hammustab" mind, aga lõng nägi nii lahe välja, et ma ei suutnud kiusatusele vastu panna. Kududa mulle ka meeldib, eriti praegusel külmal ajal, küll mitte sokke ja kindaid, neid õnneks teeb lastele mu ema kui vaja ;). Kusjuures tellisin 3 erinevat lõnga, ühest tahaks Inglismaa reisi tarbeks salli kingiks kaasa kududa. Eks ma vaatan selle järgi, kuidas välja kukub.

No comments: