05 October 2009

Roosindusest

Roosinduses olen ma nõrk. Eile konsulteerisin sõbrannaga, kel 10 korda nii suur roosipeenar kui mul, mille tõttu ta end teemaga päris hästi kurssi on viinud, seda enam, et tema roosipeenral on üks talv juba selja taga.
Seega siis - on tagumine aeg kõik alumised lehed ära lõigata. Kui ilm on plussis, siis lahtiminevad õied võib veel alles jätta, aga mullakuhilad ümber varte võiks juba ära teha. Sealjuures tuleb kasutada kuiva mulda, mis tähendab seda, et ma pean minema mulda ostma. Samas loogiliselt võttes, isegi kui ma panen hetkel kuiva mulla, siis peale ülehomset vihma (mis nagunii tulemata ei jää ;) ), on see muld ju nagunii märg. Võibolla soovitatakse kuiva mulda selle tõttu, et sellest on hõlpsam kuhilat moodustada.
Nii ja kui õisi enam pole või ilmad külmaks lähevad, siis tuleb poole peale kõik varred tagasi lõigata. Mõtlen, et vist ostan ka mingid talvekatted neile. Ikkagi esimene aasta neil ja ega kuuseoksi pole mul ju siin kuskilt võtta (kui just naabri aias olevat kahte puud ründama ei lähe). Saab näha, mis seisus kevadel mu roosipeenrake on. Aga ühte ma ütlen - oma koduaia rajamine on hullult lahe!

No comments: