04 October 2009

Esimene öökülm


...oli meil eile öösel. Daalia õied on kurvalt longus :(
Aga eile hommikul olingi tubli ja võtsin porgandid (mida tuli 4 ämbrit), peedid ja kaalid üles. Neid viimaseid õnneks palju pole, sest miskipärast nad ei taha mul suureks kasvada ja väikseid pole ju mõtet üles korjata, sest peale koorimist ei jääks neist midagi järele. Neid on mul kokku väike ämbritäis. Kaalikad koorin vast ära ja lõigun parajateks ühepajatoidu-tükkideks ja panen külma. Peedid peaks ära keetma ja osadest keedan purkidesse borši põhja, siis hea talvel suppi teha. Kraam selleks on juba varutud, laupäeval (tuleval), kui maale sõidame, keedan ära.

Eile käisin homöopaadi vastuvõtul. Võtan määratud ravimi sisse (eile-täna-homme) ja jään ootama. Nädal enne oppi (26.10) otsustan, kas lähen või mitte. Kas lükkan edasi või olen terveks saanud :P või vajan veel aega otsustamiseks. Põhimõtteliselt on mul ju riiklikus kliinikus aeg mai alguses, see ei kao kuhugi. Kuigi aeg on jube halb (aiatööd).

Täna käis meil varbamudija. Lisaks jalatallamassaažile teeb ta ka seljamassaaži, täna proovisingi seda. Väga lõõgastav oli, kuigi alguses päris valus ka. Tajusin alles laual, kui pinges mul õlavööde oli. Peale massaaži selg kuumas ikka korralikult. Õhtul peaks veel aurusaunas käima, siis on eriti tervistav nädalavahetus olnud :P
Tegelikult käisime eile ka saunas - venna juures. Olid sauna ristsed, st vastvalminud sauna esimene korralik leilivõtmine. Nende uus saun on väga ilus, kuigi natuke pooleli veel, aga selle pisiasjaga oleme me harjunud, väga kodune tunne :D

No comments: