13 September 2009

Õmblemisest

Kuskil augusti lõpus tuli mul hirmus tahtmine õmmelda. Pole seda päris ammu teinud (v.a. mõned mehe püksid parajasse pikkusesse vmt). Sirvisin Burdasid (ämmal on ca 15 aastakäiku, ma piirdusin kahe viimasega :), kirjutasin üles, millist riiet kui palju mul vaja on ja läksid kangapoodi. Leidsin üht ja teist. Sellist sihiteadlikku ostmist polnud ma varem teinudki, pigem niipidi et mingi kangas hakkas meeldima, ostsin ära ja siis kodus vaatasin lõike jne, sel korral olid lõiked välja vaadatud ja seejärel otsisin kanga.

Hakkasingi suure hooga omale seelikuid õmblema, ühe sain valmis ja teise välja lõigatud... Möödunud nädalal aga jätsin asja soiku, mitte seetõttu et siiber oleks saanud, päris tore ja põnev oli üle pika aja, kuid võtsin Kirke toa kardinad "vahele". Et laupäeval oli külalisi oodata, oli suurem motivatsioon see mitte nii põnev töö ära teha. Kangas oli juba kevadest olemas. Reede pärastlõunaks said kardinad ette :P Ema kinkis mulle ka kaltsuvaiba, mille Kirke tuppa maha panime ja nüüd on nii armas tuba, kohe palju-palju hubasem kui seni.

Kui nüüd uuel nädalal sajab, jätkan oma seelikute, topi ja kahe pusaga.
Kui on ilus ilm, tahaks aias toimetada - herned üles kiskuda (mis vist polegi nii kerge, kuna nad on aiavõrgu külge ennast kenasti kinni kasvanud :P), hüatsindid maha panna, roosid ära pritsida (neid on mingi hallitus vmt tabanud). Siis tahaks ma veel uue aiamaa plaani teha, kuna kavatsen järgmisel aastal peenrad teistpidi teha (praegustega risti). Praegu on hea peenarde ligikaudsed laiused ära mõõta ning uuele plaanile ära märkida, ka on värskelt meeles, kas, mida ja kui kui palju maha panna.

Aa, ja sünnipäevaks sain ka kaks ploomipuud - kollase ploomi "Ontario" ja roosa "Emma Leppermanni". Mu suurim soov oli küll Liivi kollane munaploom saada, aga ju seda siis ei olnud puukoolis. Eks ma uurin talve jooksul, mis see teine endast kujutab, kas soetame kevadel kolmanda ploomi veel või mitte. Täna said nad kenasti istutatud ja loomade kaitseks ka võrgud kohe ümber :)

PS! Kolmekilose roogitud lõhe fileerimine ja soolamine on päris tükk tegemist, eriti kui teed seda esimest korda ja nüri noaga :P Aga tulemus oli seda kõike väärt ;)

3 comments:

Triin said...

kas teil tulevad kõikide tubade kardinad punastes toonides:D? Mitte, et mul punase vastu midagi oleks, lihtsalt panin tähele, et olemasolevad kardinad kõik seda värvi:)

Kaire said...

Vale vastus :P Need Kirke toa omad on ju täitsa roosad ;) Magamis- ja elutuba on jah punased... Aga ära karda, ei tule, ülejäänud tulevad kollased :D (st. teise lastetoa nö tüll ja esiku ja trepihalli lamellid) ja teise lastetoa paksud kardinad on tumepruunid. köök peaks roheline tulema ja kabinet sinine :P

Triin said...

nojah, ma ise tegelt arvasin ka, et nad roosad on, aga pildilt paistavad pigem punased...vähemalt minu arvutis:P