01 July 2009

Toimetamised

Olen üritanud viimastel päevadel hästi tubli olla. Tahan enne laulupeole minekut KÕIK korda teha-jätta, st. et aed oleks korras (sh uus peenar ubade külviks kaevatud ja ka oad külvatud), toad korras, pesu pestud-triigitud (muidu mul ikka koguneb triikimata pesu). Seda kõike seetõttu, et ämm-äi tulevad mehele appi lapsi hoidma (mees reedel tööl) ja siis neil hea rahulik lastega olla, pole tarvidustki midagi muud teha, ainult aegajalt toitu vaaritada. Äi küll muru niidab kindlasti ka, kui sõit juba siia on.
Tuleb tõdeda, et kui päike on väljas, siis mul asjad edenevad suht hästi (ma vist töötan päikesepatareide pealt :P). Ise olen aias toimetamisega päris pruuniks saanud. Kespäeval võtan tunnikese puhkust, et ka kõhupoolt "pruunistada". Lapsed on ka mõnusalt palju õues olnud - sulistavad vanni viidud veega, mängivad liivakastis, kiiguvad või "kaevavad" koos minuga maad (loe: talluvad minu kaevatud maa kinni ;). Niiet hetkel on elu ilus!

No comments: