21 July 2009

Nädalavahetus

Mina laagerdasin nädalavahetusel toreda seltskonnaga mere ääres. Kunda lähedal. Ilus oli. Kuigi see oli mu teine rattalaager, läbisin matka osa esmakordselt, kuna 2 aastat tagasi olin titeootel ja eelmise aasta matk jäi mul vahele. Sõitsime 50 kilomeetrit. Aega kulus koos mitmete vahepeatustega 8 tundi. Rohkem poleks enam jaksanud ka.

Kui ma siis ettearvatult väsinuna koju jõudsin, oli armas abikaasa ämbritäie mustikaid maalt kaasa toonud, kus tema lastega oma nädalavahetuse veetis. Iseenesest mustikate üle oli mul muidugi hea meel, aga "ajastus" oleks võinud parem olla :P Aga kes teeb see jõuab ja nii said marjad kenasti külma hoolimata minu väsimusest.

Mehel hakkas puhkus. Tore on perega kodus olla. Puhkuseprojekt on kasvuhooneehitus. Vundamendipostid on varsti valmis...

No comments: