09 July 2009

Laulupidu


Olin ka mina seal - kaare all. Peale kümmet aastat pausi, st eelmine üldlaulupidu jäi mul vahele.

Lugesin siin ükspäev netikommentaare. Vaesest Sootsist hakkas kahju küll. Mina isiklikult jäin muusikalise poolega rahule. Ilmselt küll jah, et kui käputäis kutselisi koore oma kava esitasid, ei pruukinud see laulupeo mõõtu välja anda, lihtsalt nende kooride väikse koosseisu tõttu. Valikkoorid, usun, olid juba piisava massiga, aga noh, eks kui ise laulad, siis ongi juba õige asi ju, eksole :P

Aga see viibimise ja hilinemist värk oli ikka kreisi küll. Eriti hale oli lastest - mudilaskooridest. Kuigi jah, ei näinud ma, et lapsed ise oleksid nurisenud, neil oli kindlasti põnev ja puha, aga nende õpetajate nahas küll ei oleks tahtnud olla... Korra käis isegi mul peast mõte läbi, et 5 aasta pärast on mu vanem pliks juba 8,5-aastane ja võiks ka vabalt mudilaskooriga või laste tantsurühmaga kohal olla... Hetkel tundub mõte tore ja ahvatlev, aga eks aeg näitab.

No comments: