13 July 2009

Imestus


Kui ma mais pikaksveninud lehtedega gladioole maha istutasin, olin täiesti kindel, et milleks seda kõike vaja oli. Lausa kahju oli vaadata kuidas nad tuules laperdasid. Aga nüüd, kujutate ette, esimene gladiool läks mul õitsema 10. juuli paiku. Koduaia mõistes on see vist päris varakult (samas, mida mina ka tean, pole ju kunagi enne ise neid kasvatanud). Arvatavasti paneb see mind imestama seetõttu, et minu jaoks seostuvad gladioolid augustiga ja seda eeskätt seetõttu, et minu kallil vana-vanaemal oli sünnipäev 26. augustil ning talle viisime/ viidi alati just gladioole. Kindlasti hooaja tõttu, aga need olid ka ühed tema lemmiklilledest.
Arvasin, et mu gladioolid on punased, aga hetkel kõik 3, mis õitsevad, on roosad. Kahel on veel õievarred juba suured, ülejäänutel pole veel näha.
Lisaks sellele arvasin, et kõik mu Hollandi iirised on tumesinised.
Ilmnes aga, et on veel erinevaid kollaseid, kollase-valge kombinatsioone.








No comments: