25 May 2008

Nädalavahetus


Laupäeval oli perepäev - mu tädil oli sünnipäev. Käisime kogu seltskonnaga Valgesoos rabamatkal. Rada oli ca 1,5 km. Hästi mõnus ja ilus oli. Isegi Grete ei mallanud magada, vaid vaatas kõik see aeg õla peal ringi, kuigi tal oli sügav uneaeg. Aa, seal oli vaatetorn ka, ka sinna ronisime Gretega, nüüd on mul mu olematud jalalihased täitsa valusad, see on, kui trenni ei tee :). Järjekordne meie laste erinevus on see, et Kirkele meeldis kandelinas, Gretele eriti ei meeldi.

Pühapäeval said maha külvatud aedoad. Olin varunud kaks pakki, aga peenart jagub neljale. Eile sain Maksimarketist ainult ühe paki, niiet täna peab veel kuskilt juurde hankima. Kui nüüd nad kõik maha saavad, siis panen alguses katteloori ka peale, idanevad ehk kiiremini.

Täna hommikul pool kuus (kardinateta) aknast õue vaadates, tõdesin oma suureks üllatuseks, et maa (muru) on valge. Ei lubanud ju enam külma! Eitea, kas nii saab ka olla, et maa on valge, aga et külma ei olnud, aga millest see valge siis oli? Päeval õue minnes selgus, et taimed olid ikka samasugused, niiet vast siis ikka ei olnud külmakraade. Grete uneaeg möödus kaevates - avamaa kurgipeenar tuleb päris lai teha ja kuna ma umbrohu keskele ei taha oma kurgikesi istutada, siis tulebki aga hangul (või on see vigla? mis vahe neil on?) käia lasta. Tänase ilmaga (st rannailmaga) on seda lausa lust teha... Aga valmis sai ainult pool, aeg sai otsa, kuid istutamisega on veel ka aega, niiet pole hullu.

No comments: