20 June 2014

Oh, seda kehva ilmakest

Siis, kui ükskord veel õhtupäike
õitsvatele iiristele paistis...
Suvi oleks nagu juba tulnud, mistõttu praegused kümne soojakraadised ilmad tunduvad ikka täieliku hilissügisena. Vihma on tulnud sel aastal minu meelest juba kogu suve tarvis. Aiamaale ei saa varsti enam astudagi, sest vaovahed on lausa porised.

Jaanipäevast ei taha mõeldagi. Õnneks ma eriline jaanipäevafänn polegi. Sel aastal tuleb meie jaanipäev ka traditsioonist erinev - kui me harilikult oleme siis maal ja teeme perekeskis lõket, siis sel aastal läheb Tõnis hoopis sünnipäevaks saadud fotomatkale Saarnaki laiule ja mina olen lastega kodus. Lapsed esinevad kohalikul jaanitulel, õige päeva jaanilõket teeme vast mu lähedale kolinud venna juures ja muidu oleme pikad pühad kodus. Tõnis on päris pikalt ära, saab keskkonnast välja ja keskenduda pildistamisele. Jube jama muidugi, kui siis kõik need pühadepäevad vihma kallab, kui päikest üldse ei näita, siis mitu järjestikust vihmapäeva telkides just väga mõnus ei tundu ja pildistada pole ka nii tore. Samas norrakate ilmateade Saarnakile väga palju vihma erinevalt Mandri-Eestist ei luba. Loodame parimat!

Tubasena tegin kasvuhoone-taguse peenra sortide plaani arvutisse, mis siiani tegemata oli, aga püsilillede sordid võiks ju talletatud olla. Sain kätte ka 2 uut hostat, mille selle peenra tarvis tellisin (kolmas oli kingitusena kaasa pakitud, kahjuks ei tea selle sorti). Linnaminekuplaani (et ära osta ka 2 päevaliiliat, mida ümberkorraldusteks vaja läheb), nurjas Karmen, kes ärkas hommikul 38.6 palavikuga. Aga eks siis peale pühi käin. Kui 23.- 27. juuni vähegi ilma oleks, teeks ümberkorraldustega algust, sest ema on siis minu juures. Kahekesi saab hulga kiiremini töö tehtud :)

No comments: