18 February 2013


Jaanuaris tellitu hakkab kohale saabuma :) Kohale jõudsid nii elutoa mööbel kui sauna eesruumi puitmaterjal ning põrandaliistud. Mööbel vajab küll õlitamist, aga vähemalt on kohal! Tellisime teleka kummuti, mistõttu siiani päris suur teler tundub eriti tillukesena, vitriinkapi, mis asub oma kohal, aga vasaku külje ja seina vahele tuleb veel veiniriiul, et sellist tobedat väikest vahet ei jääks ning diivanilaua, mis on väiksem koopia köögilauast.
Sauna eesruum tuleb selline roheline, näis, kuidas tundub siis, kui need lauad seina saavad :)

Kardinamaterjaliga oleme ka ühele poole saanud.  Viimased (köögi akna ja ukse) kangad said valitud ja tellimus on teele läinud. Tarneaeg on umbes 4-6 nädalat. Võibolla on esiku ja kabineti kardinad juba õmblemisel, pole õmblejalt uurinud, aga kuna paigaldus tuleb kõik korraga, siis ehk on lootust märtsi lõpuks kardinad ette saada.

Ka aiahooaeg algab õige pea. Suurema satsi seemneid tellisin eelmisel nädalal Juhani puukooli e-poest. Täna toob Tõnis nad pakiautomaadist ära, kuna ma ise olen kodus haige. Mingi imelik haigus on mul. 2 esimest päeva oli hull nohu koos aevastamisega, kolmandal päeval tuli hullumeelne peavalu ja tunne, et ka kurgus hakkab midagi looma. Kuna kolmas päev oli esmaspäev, jäin koju ja võtsin haiguslehe. Täna, teisipäeval, on peavalu oluliselt väiksem, nohu on sisuliselt taandunud, kurgus õnneks ei loo samuti enam midagi. Kui ma oleksin vaid ma ise, siis ma ei muretseks, aga mure on kõhus oleva väikese inimese pärast. Tüdrukud on terved ja käivad lasteaias, mistõttu olengi lihtsalt voodis vedelenud. Peavaluga poleks muud suutnudki.

Ka ämm tõi mitu pakki tomatiseemneid. 4 erinevat sorti, millest kahest soovib ta vaid ühte taime :) Ühed on kollased viinamarjatomatid. Ise ma tellisin ka ühe täiesti uue lihatomati sordi - "Faworit". Tundub, et tuleb jälle hull sortide möll sel aastal :) Tomatid ma panen kasvama kuskil märtsi keskel, aga paprikad võibolla juba järgmisel nädalavahetusel, eks paistab :)


No comments: