23 September 2011

Kollektsioonide täiendused

Nädalake tagasi said täiendust minu erinevad "kollektsioonid" - kõigepealt (hoidiste) retseptiraamatute ja tulpide kollektsioon ja siis hüantsintide kollektsioon ning täiesti uueks kollektsiooniks on liilate kollektsioon. Nimelt valisid mu armsad sõbrad, sugulased ja kollegid mulle just need välja. Suured tänud neile :)












Möödunud pühapäeva hommikuks olid pidustused lõppenud ning asusin koos oma kalli emaga lillemugulaid õigetesse paikadesse paigutama. Hüatsindid on mul roosipeenras. Selleks, et neid sinna panna, vajas peenar olulist korrastamist. 

Kole
Ilus











Järgmiseks tegime tühjaks ühe äraõitsenud suvelillede peenra ja sellest sai liiliate peenar. Siin mul õnneks pole lisada before pilti, seda oleks juba lausa piinlik muidugi näitada ka ;). Aga tulemusega olen rahul. Need vartega liiliad tõi mulle vennanaine, nende õite värvi saan teada järgmisel aastal. Pakiga toodud sibulad on peenras kuskil nende vahel :)

 









Lõpuks, selleks et maha panna tulbid, sai korda tehtud ka püsilillepeenar. Kõik peenrad said kaetud kõdusõnnikuga, et lilledele veidi lisarammu anda. Nüüd jääb üle vaid kevadet ja uut õiteilu oodata :)








No comments: