20 March 2011

Rohenäpu nädalavahetus

paprikad enne
Möödunud nädalavahetus möödus tõesti "roheliselt". Kõigepealt sattusin emaga reede õhtul Bauhofi, kust tema initsiatiivil said ostetud tomati seemned, et tomati taimed ikkagi ise kasvatada (kuigi olin valmis mõelnud, et need ostan sel aastal). 

paprikad pärast
Siis olin just lugenud, et paprika pott ettekasvatamisel ei tohiks olla väiksem kui liitrine. Sai siis uued suured potid ostetud ja laupäeval kohe ka paprikad ümber istutatud. Veelgi suurematesse pottidesse said 3 tšillit, sest neid ma ei plaani hiljem kasvuhoonesse istutada, sest kui tšillid ja paprikad kasvavad lähestikku, on oht, et ka paprikad muutuvad tšilliks (nii hoiatai tšilli pakil). Tšillid said nüüd nii suurtesse pottidesse, et võin neid suviläbi potis kasvatada, kui ma neid just välja kiletunnelisse ei pane. Mõtlen veel.


Tomatitest said vannituppa idanema 5 Visa, 4 Maike ja 2 kirsstomati taime. Mul 6 kirsstomatit juba kasvab, aga need on sellised põõsastomatid ja tomatid ei kasva pikkades kobarates, aga need uued peaks just sellised olema. Need meeldiks mulle rohkem. Kunagi trehvasin mingit saadet nägema ühtedest eesti tomatikasvatajatest, kes just selliseid kõrgekasvulisi ja pikkade kobaratega kirsstomateid kasvatasid. Lahe kasvuhoone oli neil. Varem ma lihtsalt ei leidnud sellist seemet (ma väga paaniliselt ei ole otsinud ka muidugi ;).

Maha said külvatud ka bacopad ja leeksalveid. Pikeerimist ootavad ripp-petuuniad, aga seda teen järgmisel nädalavahetusel, las nad pisut veel kasvavad.

Täiendasin pisut ka oma gladioolikollektsiooni

No comments: