10 March 2011

Plirts, plärts, käes on märts

Uskumatu, juba märts ja mitte enam algus, vaid kohe algab 2. dekaad. Esimesest dekaadist seda, et 5.-6. märts väisasime Rakveret. Kõigepealt pidasime laupäeval Rakvere Mesimummu mängutoas maha vennapoegade toreda sünnipäevapeo ja siis pühapäeval suundusime kogu seltskonnaga Aqua Spasse. Hästi tore nädalalõpp oli. Meie piigad said elus esimest korda veekeskusesse. Kirkele meeldis kohe, tema on meil üldse üks suur veeloom. Grete alguses veidi pelgas, aga see läks kiirelt üle. Vahva on see, et ta õppis ära ujumisrõngaga "ujumise". Lapsed veetsidki kogu aja (2h) madalas lastebasseinis, seal oli ka väike liumägi ja sellest neile piisas. Kirkega käisime 2 korda ka suurest torust alla laskmas. Ütleme nii, et õnneks ta rohkem ei tahtnusd ja mulle see ei meeldinud. Kui laps oleks tahtnud, eks ma oleks ikka mõned korrad veel käinud, aga üksi minemiseks ei leidnud ma sealt mingit toredust :D
Küll aga meeldisid mulle sealsed saunad. Kuna võtsime vee- ja saunakeskuse pileti, olid meie käsutuses ka 8 erinevat sauna. Peab tõdema, et ma päris kõikidesse lõpuks ei jõudnudki, sest saime käia mehega kordamööda, keegi pidi ju lastel silma peal hoidma, aga väga mõnus oli. Teinekordki.
Aa, ja öösel olime ühes Rakvere kodumajutuses. Kui kellelgil on vaja Rakvere kandis soodsalt ja mugavalt ööd olla, siis julgen seda kohta soovitada küll. Tegu Tammiku kodumajutusega. Pererahvas oli lahke ja ruumid mugavad.

No comments: