15 March 2011

Köök

Köögi paigaldajad käisid meil eelmisel neljapäeval ja reedel, st 10.-11.03. Seni, kuni köögis mööbeldati, oli elutuba selline:

Asjad aga ei taha kuidagi kappidesse minna, vaata ja imesta :D Tegelikkuses, kuna olime nädalavahetusel kodust ära ja tööpind vajas veel õlitamist (mis tähendas, et soovitav oli sinna mitte asju toetada ning ka mitte kraanikaussi ja vett kasutada), siis on asjade kappidesse panemine edasi lükkunud. Eks täna-homme püüan sellega lõpule jõuda. Ilma plaatideta näeb hetkel köök välja selline:


Tööl on hullupööra kiire olnud. Ei näi ka sedamoodi, et vaiksemaks jääks. Õnneks aeg lendab ja kaugel see aprilli lõppki enam on ja siis on mul puhkus.

Täna hommikul tuli tunnike peale laste lasteaeda viimist kõne, et Grete oksendab. Kuna mina olin maja peal asju ajamas ja tavapäratult ei olnud mul mobiili kaasas (st, et ma pole ammu maja peal nii käinud, et mobiili kabinetti jätan), mistõttu ei saanud ei lasteaed ega Tõnis mind kätte, kimas Tõnis lasteaeda lastele järele. Ei tea, millest see oli, igatahes kodus ei oksendanud ta kogu päeva vältel kordagi, õhtul oli kõht veidi lahti.

1 comment:

Kaire said...

Tänan, oleme ise ka rahul, kuigi hoolimata oma arust väga hoolikalt kõige läbimõtlemisest, teeks juba midagi teisiti ;) Aga siiski usun, et see on mööbel kogu eluks ja eks elu jooksul ikka koguneb asju, sellepärast ka palju kappe :D Juba ootan põnevusega, kui ka plaadid paika saavad.