07 August 2010

Mürgeldamised

Nii, võin oma puhkusega rahule jääda (see lõppeb ju juba homme... nuuks). Puhkuse viimase 3 päeva jooksul kaevasin ära uued maasikapeenrad, nüüd on vaja vaid peenrad kujundada ja maasikad ära istutada. Lisaks sellele mürgeldasime lastetoas. Magavad nad nüüd ühes (endises Kirke) toas, laua keerasime teistpidi ja riidekapi vedasime mängutuppa. Tuba sai hoopis ruumikam ja valgusküllasem (enne ei viitsinud keegi üle laua kardinaid eest ära tõmmata :P).

Magamajäämine sujus Gretel teises toas väga hästi - lugesin ära, kustutasin suure tule ja panin arvutist veel Laura lugusid - nii nad ära kustusid. Üritame nüüd selleni jõuda, et me ei peaks laste juures olema seni, kuni nad uinuvad. Siiani on nad meie kõrval uinunud. Samas, kui ikka tahavad kaisus tuttu jääda, siis meie suures voodis saab ka seda neile võimaldada (peale magamajäämist ümber tõstes nad õnneks ei ärka). Ja hommikuti ilmselt me alati kahekesi oma voodis ei ärka ;), öösel on keegi meie juurde hiilinud. Seda me neile ei keela, küll ise kunagi lõpetavad.

Endal mul küll oli eile tunne, et kukun voodist maha, sest Grete kolisime teise tuppa võrekaga ja mul polegi nüüd enam "voodi äärt", mis nii truult mu kõrval ligi 5 aastat olnud on. Veel suurem jama on see, et nüüd peab hakkama seljast ära võetud riideid kohe kas pessu või garderoobi viima, sest mugavat voodiotsa pole enam :D.

Teise tuppa tassitud riidekapp on nüüd ka märksa funktsionaalsem. Ei ole enam kõik riiulid laste asjade päralt, mis nagunii olid sealt kogu aeg põrandale laiali tassitud. Samuti sai mürgeldamise käigus Gretele Kirke kantud riideid lahti ja mõlemale väikseks jäänud riideid kokku pakitud. Igati asjalik!

Üks mürgeldamise idee tuli mul veel. Eile oli meil postkastis augustikuu Kodu & Aed ja selle vahel Juhani puukooli tellimiskataloog (lillesibulad ja juurikad). Ma juba mõnda aega olen mänginud mõttega, et teha kasvuhoone äärde püsilillede peenar. Eile sealset tulpide valikut vaadates see mõte visualiseerus. Õudselt palju ilusaid tulpe on ikka aretatud. Kuna mul tuleb mõne aja pärast ka sünnipäev ja siis olen ma silmitsi küsimustega, et "Mis me sulle kinkida võiksime?", siis mis võiks veel toredam kink olla, kui kevadel õitsev lillepeenar. Seega valin mingil hetkel sealt posu tulbisorte välja ja edastan küsijatele :D Lisaks tulpidele on mul mõttes sinna peenrale panna ka iirised ja päevaliiliad ja suveperioodil siis mingeid suvelilli istutada.

No comments: