18 February 2010

Nüüd hakkangi targemaks saama

Täna algas mu inglise keele kursus. Kui nüüd päris ausalt öelda, siis ma kartsin seda päris korralikult. Kartsin, et tase on nii kõrge, et ma ei saa kuidagi hakkama. Õnneks pole asi üldse nii hull. Mõni kaastudeng on isegi sama "nõrk" kui ma ise, aga lisaks veel palju häbelikum. Ma küll ei naudi seal seltskonna eest rääkimist (veel!), aga kui õppejõud mu poole otse pöördub, saan midagi ikka öeldud. Paljud (meid on kokku 15) on rääkimises muidugi paremad, aga nemadki kõik tunnistavad, et peas on mõtteid rohkem, kui välja oskavad öelda. Arvan, et kui kodus õppejõu poolt soovitatud materjaliga tööd teen ja korralikult kohal käin, on see kursus mulle suureks abiks ja elementaartasemel suhtlusega tulen praemini toime.
Ja õppejõud on samuti innustav, selline tumedate lokkis juustega hollandi meesterahvas :P Tohutult heatujuline ja sõbralik.

No comments: