08 February 2010

Hakkab pihta

Nonii, täna hommikul poes käies avastasin, et seemnelett on tekkinud... muidugi ei suutnud ma sellest näppe taha ajamata mööda minna :D Et siis nagu uus aia-aasta on alanud või nii...

Naljaga pooleks võib öelda, et minu uus aia-aasta algas juba detsembri alguses, kui mu hoolikalt turba sisse hoiule pandud daaliad idud välja ajasid ja nüüd nad seal tuulekojas kasvavad. Õnneks mitte väga kiiresti, sest seal niiväga soe pole, 10-15 kraadi, ma pakun (võrreldes kevadise 40-ga pole seda ju palju?).

Aga lasteaias läheb Gretel kenasti. Poleks uskunud, et ma kaheaastase lapse lasteaeda panen, aga elu teeb omad korrektuurid. Tänan taevast, et Grete nii vapper on ja ma pole pidanud end väga halvasti tundma. Pole ta õiget kisa teinudki. Õpetaja käest saime täna aina kiita, et mängib juba ilusti omaette, ei vaja pidevat tähelepanu, läheb seltsib ka teistega. Paar viimati rühmaga liitunud last oli märksa raskemalt harjunud, terve kuu kisamist. Ma nii ei suudaks, aga ju need vanemad olid sundseisus...

Viimase paari nädala jooksul kudusin omale õlasalli. Grete sünnal oli võimalus oma salliga "eputada". Mitmed olid vaimustuses ja mõni kohe nii, et tellis omale sünnipäevaks ka :D (Tahtsin pilti ka panna, aga hetkel on mitme pildi lisamisega, õigemini nende paigutamisega mingi jama, eks proovin kunagi uuesti).

No comments: