22 April 2009

Lissalt rõõmus



Milline suurepärane ilm! Juba istutasin õuekastidesse ära pooled gladioolid (kuna nad olid juba päris suured ja mõtlesin koos nende roheliste kastidega nad teiste lillede vahele sokutada), tekitasin ühe õuepoti daaliatega (seda on hea ööseks tuulekotta tõsta kuni külma lubab) ja käisin "maad proovimas". Maa on kaevamiseks praegu superhea. Vähemalt see osa maast, kus eelmisel aastal juba peenrad olid (st on korra korralikult läbi kaevatud). Kuna ma juba varem otsustasin ära, et ma kogu maad üle ei freesi, vaid ainult selle osa, mida ma eelmisel aastal üles ei jõudnud kaevata, siis saan kaevetöödega pihta hakata. Tegelikult "maa proovimise" käigus sai kolmandik porgandipeenart juba kaevatud :) Nüüd ootan, kui Grete ärkab, võtan ta õue kaasa ja saan ehk ülejäänud 2/3 ka täna valmis. Külvama vast enne nädalavahetust siiski ei hakka, siis peaks külmalaine mööda saama (mis ei tähenda, et mai alguses uus külmalaine ei võiks tulla...), kuigi porgand mu tagasihoidlike teadmiste kohaselt külma ei karda ja redis lausa tahaks jahedat.
Ja ilmateade lubab aine soojemat ilma - pühapäevaks kuni +19, esmaspäevaks kuni +21 ja teisipäevaks kuni +22. Proovigu nad oma lubadusest taganeda!!! :P

PS! Siiski-siiski tulid esimesest külvist üles ka mõned (hetkel 14) põõsasastrid (ja neist on mulle küllalt), niiet uut pakki avada ei näinud mõtet ja 1 või heal juhul 2 kroonülast hakkavad ka "punguma" :).

No comments: