03 April 2009

Kirby

Eile külastas meid Kirby-mees. Kui mulle eelmisel nädalal tuli kõne võõralt numbrilt, mis teatas, et üks mu tuttav on mu numbri andnud (mind sellest eelnevalt teavitamata) ning et kas ma olen nõus esitlusega, siis nime ei mainitud. Muidu ma oleks helistajale kohe öelnud, et olen juba esitlust näinud ning et suguvõsas ka kaks masinat olemas. Seda esiteks. Teiseks - mulle räägiti, et nad teevad turu-uuringut, kuidas kliendid nende tootega rahul on (st, ei mingit müügijuttu). Tõnis ütles mulle kohe, et olen naiivne, kui seda uskuma jään, aga ma jäin :P Aga ma ei jätnud seda ka esitlejale ütlemata, et nad oleksid võinud end sellest esitlusest säästa, kui nad poleks mulle niimoodi lähenenud. Esiteks, tunnen ma end petetuna ja teiseks, oleks ma võinud oma "ei" neile enne esitlust juba ära öelda. Masin ju iseenesest paha pole, miks mitte sellist omada. Ainult et meie prioriteedid hetkel on hoopis teised, st selle 41 000 krooni eest, mis see masin meile maksma oleks läinud, saaks näiteks välislaudise või pool köögimööblit...Kusjuures, imelik on veel see, et me juba poole esitluse ajal ütlesime talle suht konkreetselt, et meil plaanis osta pole, aga ta oli ikkagi nii põhjalik. Kell 6, kui esitlus oli juba ligi 2 tundi kestnud, ütles Tõnis, et ta peab 7 linnas kohtumisel olema, et poole 7-ks võtku otsad kokku ja siis veel ka läks tal aega kolmveerand seitsmeni - kokku 2,5 tundi :O
Poiss oli ära minnes päris löödud. Ei kujuta ette, mida ta mõtles. Et olukorras, kus meil on miljon vajalikumat asja, ostame Kirby? Tõnis kiitis ta esitlust, et see oli parem kui naisterahva oma, mida nägime 4-5 aastat tagasi. Aga ei jäänud ka võlgu selles osas, et ameerikalik esitlus eestlastele ei sobi ;) Demonstreeris oma raamaturiiulit, kus on hulgaliselt müügipsühholoogia ja -strateegiate raamatuid.
Üks naljakas episood oli ka.
Poiss küsib: "Ja mida see teile meenutab (hoiab käes järejkordset otsikut)? Mida sellega teha saab?"
Meie vaatame nõutu näoga.
Poiss: (Jube õnnelikult) "Sellega saab massaaži teha!"
Alguse ma arvasin, et ta teeb nalja...
Aga ei, siis ütles: "Noh, proovime!"
Me vaatasime veelgi nõutumalt üksteisele otsa... tolmuimejaga massaaži???
Keha peale polnud me kumbki nõus proovima, talla alla proovisime. Tema vaatas meid küll sellise näoga, et te olete vist mingi imelikud... Ja kiitis, et pensionäridele meeldib see funtsioon eriti... ju me siis jätsime pensionieelikute mulje :D

No comments: