16 October 2008

Oravrattas

Hullumeelselt kiire nädal on olnud. Nädalavahetusel olime Harglas, ämma sünnipäeval. Esmaspäeval oli linnaskäik (peale lasteaeda), et Kirkele talveriided ära varuda ja õhtul muidugi laulmine. Õnneks lapsed olid koostöövalmid (st magasid "etteplaneeritud" aegadel :). Teisipäev oli vist isegi kodune (kui välja arvata see, et külalised käisid õhtul). Eile hommikul tuli mu ema meile, et õhtul lapsi hoida, sest meie käisime teatris. Pean piinlikkusega tunnistama, et me polegi Tõnisega enne koos teatris käinud (kujutate ette jah?!!!). Mitte, et meile kultuur ei meeldiks, aga veidi erinev maitse on meil küll. Eilne tükk oli valitud ka rohkem arvestades Tõnisega (komöödia, "Sviit" Vanemuises), sest balletti või ooperit temaga vaatama minna oleks pigem tuju rikkumine :). Tükk oli ok. Ja tuleb tunnistada, et selline kahekesiolek oli ka väga meeldiv (ei mäletanudki enam :P). Ma pole laste kõrvalt sellest siiani nagu puudust osanud tunda, äkki nüüd hakkan? Ja endalegi üllatuseks, ei mõelnud ma hetkegi, et mis lapsed teevad. Oma osa oli ilmselt ka sellel, et mõlemad olid jällegi "väga koostööaltid" ja magasid oma uned nii, et ööune ajaks jõudsime kenasti koju.
No ja nüüd varsti stardime jälle linna, kuna Gretel on igakuine arstivisiit ja eriti nutikalt ühendasin selle omale lubade arstitõendi hankimisega. Omaette nali on muidugi see, et load on mul aastast 1998, hoolimata sellest, et olen juba üle 5 aasta teist nime kandnud, on load endiselt vahetamata...
Ja ega siis seda ühte nädalasse veel piisavalt pole. Laupäeval on mul ees kontsertmatk naiskooriga, mis hõlmab siis päeva jooksul kahte konterti ja õhtust pidu. Selle peoosa ma jätan vahele, kuigi alguses oli täitsa plaan minna, kuid kuna koht ja korraldus muudeti minu jaoks ebasoodsaks, siis jätan vahele. Muidu ju poleks see miski eriline ettevõtmine, aga ma ei taha Gretet terveks päevaks koju jätta (olen ära ca 9-20). See aga tähendab seda, et koos Gretega tuleb kaasa ka tema hoidja (jälle minu ema abiks). Ja selleks, et kella kümneks laupäeval Otepääle jõuda, tuleb ema reede õhtul minu juurde või lähen mina tema juurde (ta pole veel otsustanud, kumb variant paremini sobiks), et Grete ei peaks poolt laupäeva autotoolis veetma. Aga kontserdid on kell 12 Otepää kultuurikeskuses ja kell 18 Põlva Kultuurikeskuses, kel tahtmist ja võimalust, tulge kaema!
Äkki pühapäeval saab veidi hinge tõmmata (kindel muidugi ei saa olla :).

No comments: