17 October 2008

Konks

Inimesed, kui te ostate auto, siis veenduge, et sellel oleks kärukonks (isegi, kui teile tundub, et see tarbetu on). Kui teinekord on käruga vaja sõita, siis on see muidugi ka kasulik, kuid eriti kasulikuks osutub see siis, kui sulle keegi tagant sisse sõidab. Teisalt jällegi, kui endal juhtub, siis ilmselt ajaks närvi küll, et no pidi just sellel autol see va kärukonks olema, et tuled kõik segi ja auto esiots kolmnurka sõidetud...
See üleskutse tuleneb sellest, et eile kell 18.10 mööda Riia mnt-d kooriproovi tõtates (sõites), pidurdas minu ees sõitnud auto, blokkisin mina ja ka minu taga sõitev auto, kuid viimane ei saanud enam pidama. Nii siis juhtuski mu esimene liiklusõnnetus, kus olin roolis. Kõik inimesed jäid õnneks terveks, polnud kiiruseidki... Ka meie autol nähtavaid kahjustusi polnud (kas värv on kriimuline või parkimisanduritega miskit, eks see selgub täna, kui Tõnis teeninduses ära käib). Aga tagant otsasõitnud auto oli eest ikka päris katki. Kuna ähmaselt mäletasin, et tagant otsasõidu korral jääb alati tagumine süüdi (kui sa ise just täis pole või sul liikluskindlustust pole), siis küsisin, kas nad tahavad politseid kutsuda. Ei pidanud vajalikuks. Nii siis leppisime kokku, et sõidame autod Kauburi juurde parklasse, et mitte teed takistada ja täidame seal vajaliku paberi. Mul tõttöelda polnud kaotada midagi, et kui nad näiteks ei tule sinna, sest nähtavaid kahjusid meie autol polnud. Samas ma ei tea, kas neile see paber midagi annab, kuna nemad on süüdi ja kaskot neil polnud, et siis vist nende kulusid ei korvata. A ma ei tea, korralike kodanikena täitsime ettenähtud paberi ja vaatame, et mis sest nüüd edasi saab.

No comments: