21 August 2008

Väike õnnestumine


Täna, täiesti ootamatult, said mul osad maasikad istutatud. Juhtus nii, et Grete magas mingi imeliku graafikuga. Tõttöelda on ta viimased 3 ööd mingit tralli teinud (tundub, et hambad sügelevad), ärgates 4-5 ajal ja siis poolteist tundi üleval, enne kui õnnestub ta uuesti unele saada. Täna oli see äratus poole kuue ajal, 7 jäi uuesti magama ja 8 lõplik äratus. Muidu ta läheb esimesse unne ca 11 hommikul, aga täna kuidagi jäi venima see magamaminek ja läks alles 12 ja kuna - üllatus-üllatus - õues ei sadanudki, läksin kibekiirelt maasikaid istutama. Tuli välja, et mu kauatehtud kaunikene peenar mahutas vaid 14 taime. Seda on selgelt liiga vähe, niiet ma küll ei tea, kust ma selle aja võtan, aga tuleb teise peenra jagu maad veel ära kaevata.
Nii, vahepeal sain teate, et Kirket järgmisel nädalal lasteaiaga harjutama ei saa hakata (kuigi nii pidi minema), kuna ruumides käib veel remont. Eks siis tulebki selle peenraga valmis jõuda. Sest harjutamise perioodil pean ilmselt temaga lasteaias istuma. Ja kas ta lõpuks harjub... seda me veel näeme.
Kogu vabariigi taasiseseisvumispäeva kulutasin kurkide konserveerimisele. Ema tegi eelmisel aastal mingeid kurke, mis mulle jubedalt meeldisid. Juudikurgid. Sellised parajalt magusad ja äädikased ühtaegu. Tegin nüüd siis endale ka. Aga kuna mul mingit külmemat kohta pole, ei keldrit, ei kuuri ega muud taolist, siis saab näha, kas nad mul toatemperatuuril säilivad. Loodame, sest kõik purgid külmikusse ka ära ei mahu. Terve öö olid nad mul teki all, nagu õpetus ette nägi :)

No comments: