14 August 2008

Kodust äraolemise nädal


Kuna Tõnis sõitis laupäeval töökaaslastega Tšehhi ja ma arvasin, et mul on siin üksi lastega kõhe olla (just öösel), olin laupäevast kolmapäevani ema juures. Ema ise küll oli nädala sees päeval tööl, aga pärastlõunal juba kodus. Eile hommikul tulin ära koju, kuna täna oli vaja lastega arsti juurde minna (Gretel tavapärane ülevaatus ja Kirkel oli perearstitõendit vaja lasteaia jaoks). Nii siis olin täna öösel üksi ja polnudki midagi hullu. Eks lihtsamaks tegi muidugi see, et lapsed magasid üsna hästi ja polnud tarvidust öösel majas ringi kooserdada. Aga ema juures oli ikkagi tore.
Täna käisid ämm-äi meil, ämm tuli arstile kaasa, et mul lihtsam oleks (tagantjärele tarkus on see, et üksi oleks vist lihtsam olnud :P), äi jäi muru niitma. Ja homme sõidame jällegi meie nende juurde, kuna Tõnisel veel viimane puhkusepäev ning metsas pidi kukeseeni lademes olema. Metsa seenele tahaks minna küll, metsas on mõnus, aga eks näeb, kas ka õnnestub. Grete nimelt võõrastab väheke. Harglas saame olla pühapäeva hommikuni, sest pühapäeva lõunal toimub Põltsamaal mu vanaema 85. sünnipäev.
Vahepeal polegi muud toimunud, kui et korjasin ühe portsu aedubasid, 4! kurki ja 2! tomatit.
Aga porgandid, peedid ja kaalid on ilusad. Mulle meeldib, et niipea kui Kirkega õues/ aias oleme, küsib ta peenrast porganit närida :) Aga suvikõrvits on oma väikesed viljad ära mädandanud - nuuks :(
Koduseks ülesandeks: arva ära, kes on pildil?

No comments: