11 March 2015

Nüüd juba aiatööd õues ja toas

Seda liivakasti pole ammu kasutatud :)
Tänaseks on ilm juba täiesti kevade nägu, mistõttu istutamine ja külvamine ei tundugi veidrad :)

Kõigepealt olin Karmeniga hommikul üle tunni õues. Siis said tagasi lõigatud mu 3 põõsast (aed- ja puishortensia ja põõsasmaran) ning püsikutelt (päevaliiliad, iirised, astilbed ja osaliselt lupiinid) eelmise aasta lehed korjatud ning lapsele veidi liivakasti korrastatud. Märkasin nimelt tendentsi, et ta kipub mu peenardelt pehmemat mulda otsima, et sellega mäkerdada. Nüüd on tal selleks oma koht. Nagu piltidelt näha, siis liivakast viimastel aastatel eriti sihtotstarbelist kasutust leidnud pole. Kuniks uue valmimiseni ajab see vast asja ära küll :)

Sai veidi parem
Toas pikeerisin viltristirohud. Kuna ülejäänud lilled olid veel nii väikesed, siis neid ei pikeerinud. Külvasin juurde: lõvilõuad peenrasse (nii kõrged kui madalad), portulaugud amplisse, kesalilled peenra äärde ja tageetesed. Jään põnevusega ootama. 4.03 külvatud tomatid on tärkama hakanud, nende pikeerimiseks läheb kuu lõpupoole.

Uus külv
väike abiline ka
lilled ei mahu enam ühele aknalauale ära

1 comment:

Kaire said...

Kui ma käiks tööl, siis ehk poleks ka nii palju ettekasvatamist, aga kodusena on nii tore märtsikuus juba näpud mullaseks teha :) No ja lisaks on mul ju see tuulekoda nagu loodud taimekasvatuseks oma klaasist seintega. Viimased päevad on meil väga päikselised olnud, siis lasen sooja sealt lausa välja, et taimedel liiga kuum poleks.